simple lifestyle

wtorek, 4 czerwca 2013

Chandro ty!

23:47 Posted by Piski No comments


Od trzech dni mam w lodówce tak wiele rzeczy.
Od trzech dni mam na mailu tak wiele wiadomości.
Od trzech dni mam tak wiele nowych smsów.
Od trzech dni mam tylu nowych znajomych.
Od trzech dni mam za wiele nowych pomysłów.

A ty mi tu masz czelność mówić, że masz zły humor!?



Jezusmariacośtam! To ci zagwostka! Idzie człowiek przez miasto, siada przed fejsem, jedzie autem czy tam jest w trakcie codziennej przejażdżki hulajnogą po przedmieściach. No i ma ten idealny stan. Ten pijany zaćpany moment wszechobecnej tęczy.

Lalala

No dobra, ale po co ty tak robisz? Ha! No i tutaj jest w ogóle temat rzeka, bo każdy nagle będzie miał niby to pseudo nie wiadomo co do powiedzenia. Że to ah uh. A tak naprawdę to sam nie wie co robi. No bo po co się afiszujesz hm? Człowieku ja tu góry przenoszę, a ty mi tu tymi bzdurkami na tematy wielkiego życiowego nonsensu. No i dobra! Niech sobie będzie.

Całe szczęście zawsze nagle natrafia się taki ja, ty, czy tamten z boku. 3,2,1 start meta przerwa falstart. Ha! Po krzyku.

No bo błagam. Każdy w chandrę wchodzi po to aby z niej go wybić. Tak naprawdę to kwestia znalezienia jednej osoby, która tak w sekundę, minutę, piwo czy tam 2 będzie w stanie naspamować tak wielką ilość bzdury na temat tęczowości (śliczne słowo) życia, że każdemu się odechciewa odechciewać!

;*

0 komentarze:

Prześlij komentarz