simple lifestyle

piątek, 19 kwietnia 2013

Cześć!

23:26 Posted by Piski No comments


(Lubię "cześć". Nie wiem czemu, ale dla mnie jest prawie tak samo uniwersalne jak "kurwa" czy "pierdole". Powiedziane w odpowiedniej tonacji powoduje całkowicie co innego. Właściwie rozmówca od razu wie, czy będziemy z nim później chcieli rozmowę kontynuować czy też nie. 

Idziesz deptakiem i widzisz "znajomego". Takiego... z podstawówki. No i wychowywany przez te wszystkie lata na porządnego obywatela powiesz mu te: "Cześć! Co tam?" mając szczerą nadzieję, że albo Cię nie usłyszy, albo nie zauważy, albo cokolwiek innego. Taka obrzydliwie oschła rozmowa kończy się po 10-15 sekundach pierdzielenia o cumulusach i o wczorajszych deszczach na Antarktydzie.)

i to moje "cześć" jest dla was tym najbardziej serdecznym "cześć" jakie istnieje. Tym, które mówisz długonogiej blondynce przy barze, tym którym witasz się codziennie wieczorami z przyjaciółmi w knajpie. 

Tym cześć, które masz nadzieję mówić przez jeszcze wiele wiele kolejnych dni.

Jestem Piski, a na imię mi Wojtek. Kiedyś chciałem być piłkarzem, potem snowboarderem, wspinaczem, downhillowcem, dziennikarzem i pisarzem. Będę najlepszym...

Kiedyś studiowałem socjologię. Nie skończyłem. Nie pracuję w McDonaldzie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz